העוקץ הסיני
תחת הנושא של משפט ימי ותובלה יכולים להיות מטופלים מקרים רבים ושונים שמטרידים יבואנים ויצואנים מבחינה משפטית, ושביטוח ימי לא ייתן להם מענה. הנה דוגמא:
ראשי » ביטוח ימי
תחת הנושא של משפט ימי ותובלה יכולים להיות מטופלים מקרים רבים ושונים שמטרידים יבואנים ויצואנים מבחינה משפטית, ושביטוח ימי לא ייתן להם מענה. הנה דוגמא:
המשפט הימי הוא מערכת סבוכה של חוקים בין לאומיים ודינים פנימיים שנבנתה במאות שנים של ניסיון. בעולם העסקי הגלובלי של תחילת המאה העשרים ואחת תחום
משרד עו”ד גיא כהן מציע שירות של ייעוץ משפטי, טיפול בתביעות ובהסכמים הקשורים בהובלה בינלאומית. ובכלל זה סיוע במגוון הבעיות המשפטיות שנוצרות מול קבלני ההובלה,
עו”ד מור להב, אשר מאחוריה נסיון של כ-14 שנים בחברת צים שירותי ספנות משולבים בע”מ, מצטרפת למשרד כשותפה וראש תחום חדש למשפט ימי ותובלה. התחום
מכולה נפלה למים מסיפון האניה. כל תכולתה אבדה במעמקי הים. המוביל הימי, בעלי האניה וחברת הנמל שבמימיו המכולה נפלה,הודיעו כולם שאינם אחראים לנזק זה, ושמזג האוויר הסוער גרם לו. ברוח זו גם היה הדיווח בעיתונות על האירוע, שבו נפלו למעשה באותו אופן 26 מכולות.
משרדנו המומחה בתביעות ביטוח ונזיקין בין היתר בתחום ההובלה הבינלאומית מטפל במקרה כזה, בו מכולה עם מטען שנמכר בתנאי CIF אך מבלי שנרכש ביטוח למטען, נפלה מסיפון אוניה במהלך סערה.במקרה זה אנו מגישים תביעה נגד הגורם האחראי לנזק, כדוגמת המוביל הבינלאומי או הנמל.