לקבלת הפיצוי המגיע לכם התקשרו כבר עכשיו
צרו קשר

מדוע אנחנו?

בזכות הניסיון וההיכרות רבי השנים שלנו עם חברות הביטוח, אנו מצליחים להשיג ללקוחות פיצוי גם במקרים שבהם איש לא האמין שהדבר יתאפשר. מכתבי התודה ולחיצות היד הנרגשות שאנו מקבלים מהם בסוף התהליך הן הדלק לפעילות שלנו.
וידאו

כיצד להגיש תביעת אובדן כושר עבודה לחברת הביטוח?

נפגעת ואתה לא יכול לעבוד?

גם אם אמרו לך “לא” – מגיע לך כסף מחברת הביטוח.

למשרדנו ניסיון רב שנים עם לקוחות שהגישו תביעת אובדן כושר עבודה אך בקשתם נדחתה.

עכשיו תורך לקבל את הכסף שמגיע לך, אני אלחם עבורך בחברת הביטוח!

לשיחת ייעוץ ללא עלות התקשרו לטל’: 03-6120852.

איך מתמודדים עם הטפסים והמסמכים הרפואיים שאנו נדרשים למסור לחברת הביטוח בעת הגשת תביעה? מה חשוב להדגיש?

מאמר זה מתבסס על טופס תביעה של חברת כלל, אולם ברוב המקרים השאלות המופיעות במסמכי כל חברות הביטוח דומות עד זהות. עצות שימושיות להגשת תביעה לאובדן כושר עבודה:

  1. פרטי מקצוע – יש לוודא שהמקצוע שרושמים בטופס התביעה תואם לזה המופיע בפרטי העיסוק בפוליסה. במידה שהוא אינו תואם כדאי להתייעץ עם עו”ד העוסק בתחום תביעות ביטוח.
  2. עיסוק טרום המחלה – כאשר הנכם מתבקשים למסור פרטים נוספים בנושא, כדאי מאוד להדגיש את הפעולות הפיזיות שנדרשתם לבצע במסגרת העבודה, אולם כיום אינכם מסוגלים לבצען.
  3. “האם שינית את המקצוע?” – על שאלה זו עדיף להשיב בשלילה. כל פירוט או שינוי יקשו על התביעה.
  4. השכלה – רצוי לצמצם במידע על כך ככל הניתן. כל פירוט לגבי נושאים שלמדתם לפני זמן רב ולא עסקתם בהם בפועל, עשוי לגרום לחברת הביטוח לטעון שאתם יכולים לעבוד במקצוע האחר.
  5. הכשרה מקצועית – כמו בנושא ההשכלה, גם בשאלה המבקשת לדעת מהי ההכשרה המקצועית שלכם ומהם הקורסים המקצועיים שעברתם, עדיף לא להרחיב.
  6. עיסוקים קודמים – אין לפרט מקצוע שאינכם כשירים לעסוק בו כיום. זה שהתנסיתם תקופה קצרה בעבר בעבודת הוראה, לא מכשיר אתכם להיות מורים היום. גם העובדה שלמדתם עיצוב, אולם לא עסקתם בכך בפועל בצורה עקבית ולא רכשתם ניסיון, לא הופכת אתכם למעצבים. אל תזכירו עיסוק שאתם לא מסוגלים למצוא בו עבודה מחר בבוקר.
  7. הופעת סימפטומים – לשאלה מתי קרתה התאונה או מתי הופיעו לראשונה סימפטומים של פגיעה יש חשיבות מכרעת בשאלת התיישנות התביעה ושאלת הגילוי בזמן החיתום (מועד ההצטרפות לביטוח). אם היו סימנים מוקדמים לפגיעה בזמן שביקשתם להצטרף לביטוח יש סיכוי טוב כי יטענו כלפיכם כי אילו היו יודעים על אותם סימנים לא היו מקבלים אתכם לביטוח.
  8. טיפול – מטרת השאלות בדבר הרופאים או המוסדות שטיפלו בכם היא לאסוף את מידע ומסמכים רפואיים מהעבר.
  9. “מתי עבדת לאחרונה?” – השאלה נועדה לבדוק אם אומנם רק הבעיה הרפואית היא המונעת מכם לעבוד או שמא ישנם גורמים נוספים, שכן הפוליסה מכסה אבדן כושר עבודה הנגרמת אך ורק בשל מצב רפואי.
  10. חזרה לעבודה – השאלה אם שבתם באופן חלקי לעבודה לאחר תחילת הירידה בכושר הנטען, נועדה לתמוך בטענה של חברת הביטוח כי הנכם מסוגלים לעבוד, גם אם חלקית, וזו תהיה סיבה טובה עבורה לדחות את התביעה.
  11. במקרה שבו רכשתם כיסוי לאבדן כושר עבודה חלקי (הנקרא אובדן כושר עבודה מורחב), הרי שבתנאים מסוימים תהיו זכאים להשלמת הכנסה מסוימת מהפוליסה. בפוליסות שבהם לא נרכש כיסוי לאבדן כושר עבודה חלקי, כל עבודה זמנית ו/או חלקית יגרום לדחיית התביעה שלכם.

למידע נוסף, שאלות ופרטים, עומד צוות המשרד לרשותכם לפגישה ללא עלות.

לקוחות ממליצים

שינוי גודל גופנים